Με
την παραλαβή της συσκευής σας από εμάς, ενημερώνεστε άμεσα για το κόστος της
επισκευής και εσείς επιλέγετε εάν θα επισκευάσουμε την συσκευή σας ή όχι. Στην
περίπτωση που δεν επιθυμείτε την επισκευή της, υποχρεούστε να παραλάβετε την συσκευή σας εντός δυο ημερών
στην κατάσταση που την παραλάβαμε ή να μας ενημερώσετε ότι δεν ενδιαφέρεστε να
την παραλάβετε ώστε να φροντίσουμε για την μεταφορά από εμάς σε χώρους ανακύκλωσης.
Για
κάθε επισκευή παρέχεται εγγύηση 3 μηνών για την ίδια βλάβη, εκτός βέβαια των
περιπτώσεων όπου η βλάβη οφείλεται σε κακό χειρισμό. Στην περίπτωση που
παρουσιαστεί βλάβη εντός τριμήνου από την ημερομηνία επισκευής και δεν
οφείλεται σε κακό χειρισμό, τότε επισκευάζεται χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
Σε
περίπτωση που η προς επισκευή συσκευή παραμείνει στο κατάστημά μας πάνω από 2
μήνες και δεν ενδιαφερθεί ο ιδιοκτήτης για να την παραλάβει, τότε εμείς δεν
φέρουμε καμία ευθύνη για την τύχη της συσκευής.
Οι αναφερόμενες
τιμές του service (όπου αναφέρονται) αφορούν την ελάχιστη χρέωση η οποία
μπορεί να προσαυξηθεί ανάλογα με την βλάβη και τον χρόνο που δαπανήθηκε από τον
τεχνικό.
ΧΡΟΝΟΣ SERVICE
Με την
παραλαβή της συσκευής σας προς επισκευή, ενημερώνεστε άμεσα για τον χρόνο
επισκευής ο οποίος εξαρτάται από το είδος και την βλάβη. Πάντα προσπαθούμε τα
επαγγελματικά μηχανήματα να επισκευάζονται αυθημερόν.
ΤΡΟΠΟΣ
ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για τις
συσκευές που αποστέλλουμε με courier η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή από τον πελάτη
(αντικαταβολή). Σε κάθε άλλη περίπτωση η πληρωμή της επισκευής γίνεται με
κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό και αποστέλλουμε την συσκευή αμέσως μετά
την ενημέρωση του λογαριασμού μας. (Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη σε
κάθε περίπτωση).
Τις
μικρές και ελαφριές συσκευές,
μπορείτε να μας τις στείλετε προς επισκευή με courier, ενώ τις μεγάλες και βαριές
συσκευές με πρακτορεία μεταφορών. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, μπορείτε εσείς να
επιλέξετε τον τρόπο αποστολής που επιθυμείτε. (Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον
πελάτη σε κάθε περίπτωση).